BODKA

Smrteľno-virálne videá

Marketingové možnosti dneška sú rôzne. Kto sa tomu priamo nevenuje, častokrát ani netuší, čo je IN, čo je najúčinnejšie a do akej formy reklamy sa pustiť.

Pravdepodobne najznámejšou a všeobecne populárnou formou je reklamné video, pričom od každého sa automaticky očakáva neskutočná viralita. Informačno-poučné videá stvorené zo záberov na vstupné dvere predajne a zoomom na otváracie hodiny moc virálne zrejme nebudú. Práve naopak, ich „viralita“ môže mnohým pozerajúcim spôsobiť trvalé následky, dokonca ich môže unudiť k smrti. Ale ako dosiahnuť záujem o obsah videa širokými masami ľudí tak, aby to klienta nestálo extrémne náklady? Aj tu platí všeobecne známe pravidlo, že to chce geniálny nápad, vtip a skrytú pointu. V neposlednom rade si to vyžaduje vynikajúceho režiséra, kameramana a strih. Základom všetkej tejto produkcie je však parta kreatívcov. Takže naša rada na záver:

ľudia sa túžia zabávať. Keď sa bavia, sú štastní a keď sú šťastní, neuveriteľne radi nakupujú.

Upozornenie: pri výskume k tomuto blogu neutrpel ani jeden človek žiadne trvalé následky, ani neumrel nudou. Teda aspoň my takých nepoznáme, informácie o nich máme iba sprostredkované.

Zdieľaj na FB